1. IRÁNYÍT: A játék kezdetén a szűz fiút, Bandit és Cristofelt próbálta maga mellé állítani, és észrevétlenül győzte meg őket arról, miként is kéne viselkedniük. A zakkant kubainak azóta is elég, ha elejt néhány mondatot, s az máris úgy cselekszik, ahogy ő akarja. Péter volt az, aki arra biztatta, hogy kezdjen ki Kingával, és tegye féltékennyé Veronikát. Ő sugallta azt is, hogy próbálja meg ágyba vinni Esztert is.
2. VARÁZSOL: "Te egy varázsló vagy, aki megbűvöli az embereket. Csak azt látom, hogy elviszel néhány játékost egy kis megbeszélésre, majd zombiként térnek vissza!" - így fakadt ki Fecó egy alkalommal Péternek. Valóban. Gond nélkül elhiteti bárkivel, hogy mások összefogtak ellene, kibeszélik a háta mögött. Végül, amikor emiatt kirobban egy vita, ő csak elégedetten szemléli a háttérből.
3. MANIPULÁL: Gond nélkül kedveskedik bárkinek, még azoknak is, akikről egy perccel azelőtt lenézően beszélt a riportszobában. Például összebújva táncolt Eszterrel, pedig a háta mögött megállapította, hogy a lány három hét múlva már úgysem fog itt szórakozni a többiekkel. Mindezt úgy, hogy szeme sem rebbent.