Való Világ 6 - VV Alexát átverte a vőlegénye

Alig négy napig mondhatta magát jegyes menyasszonynak VV Alexa, aki a horvátországi nyaralásán ismerte meg kedvesét, Gábort. A fiúval hamar összemelegedtek, és a fiatal amorózó meg is kérte a lány kezét, jelképesen, egy hófehér szalaggal. A szerelmükről szóló első újságcikk azonban min­dent tönkretett, nem csak Alexa balatonkenesei nyaralását. Miután megjelent a cikk, felgyorsultak az események, így hozzám is hamar eljutott a hír: a szívem választottja foglalt, barátnője van. Természetesen ő az újságból értesült arról, hogy párja időközben eljegyzett egy másik lányt. Jelen esetben engem – magyarázta Alexa. Más helyzetben lehet, hogy jót nevetnék ezen a dolgon, de én valóban annyira megkedveltem, hogy mérhetetlen fájdalmat okozott ezzel. Nem titok, sokat sírtam miatta, tette hozzá a csalódott lány. Nem elég, hogy Alexának ilyen hamar ki kell hevernie ezt a kapcsolatot, a rendőrséggel is meggyűlt a baja. Ráadásul minden alig egy óra leforgása alatt történt.
Balatonkenesén nyaraltam, és természetesen összetört szívvel meséltem a történetemet egy ismerősömnek telefonon. Akkor vettem észre, hogy követ egy férfi. Eléggé megijedtem, és azt sem akartam, hogy hallja, miről beszélek, így sietősre vettem a figurát. Észre sem vettem, hogy ekkor már rendőrök is követtek, és szólítgattak, hogy álljak meg. Néhány pillanattal később már a földön feküdtem, leterítettek és elő akartak állítani. Azt hitték, hogy előlük menekülök. Szerencsére sikerült tisztáznom magam,  mondta Alexa.