VV Laci kiesése óta 27 csajjal feküdt le

Egy hónapon át aranyéletet élt VV Laci miután kijött a villából! A sármos negyvenesnek sosem kellett hosszú heteken át pedáloznia egy nőnél, ha meg akarta szerezni a kiszemeltjét. Ám az örökifjúként becézett Laci saját bevallása szerint maga is meglepődött, mennyire tapadtak rá a csajok, nem sokkal azután, hogy kiszabadult a luxusbörtönből, ő pedig kihasználta népszerűségét. Február 2-án jöttem ki a villából, onnantól kezdve naponta több mint kétszáz levelet kaptam Facebookon ismeretlen lányoktól, akik meg akartak személyesen is ismerni. Közülük azért kénytelen voltam válogatni, mert a közösségi portálon akadt sok valótlan személy, hamis profillal, de elég könnyű volt így ismerkedni – vallotta be a Blikknek Laki László, akinek főleg a húszas éveiben járó hölgyek írtak. Akkor lepődtem meg csak igazán, amikor pár nappal később lementem a szülővárosomba, Szombathelyre, és ott elmentünk a barátaimmal iszogatni, szórakozni. Álltam a pultnál, valaki elszólta magát, „hogy jé, az a VV Laci", és a lányok onnantól kezdve egymás után jöttek oda hozzám. Körbeálltak, fotózkodtak, a képek pedig pillanatokon belül felkerültek a világhálóra, nevetett az egykori valóvilágos, aki őszintén bevallotta, szám szerint huszonhét lányt haza is vitt.
Hazudnék, ha azt mondanám, nem esett jól az érdeklődésük. Mindannyian ismerkedni akartak, és valljuk be, a mai világban nem nehéz a lányokat táncba vinni. A villában töltött rabság után kifejezetten jólesett. A csajozás olyan, mint a sport. Ha nem űzöd rendszeresen, kiesel a gyakorlatból, de hamar vissza lehet rázódni, mosolygott Laci, aki elárulta, mostanra már véget ért a „VV Laci-őrület" a nőknél. Lecsengett a dolog, és leépítettem őket, mert pár hete járok valakivel, aki nem a rajongóm, még télen ismertem meg, amikor kijöttem a villából. Nagyon megtetszett benne, hogy ő egyáltalán nem vevő erre a valóvilágos énemre, árulta el a Blikknek a sportember.