Való Világ 6- Összejött Aurelio és Zsófi

Úgy tűnik, kamerák nélkül sokkal jobban megérti egymást VV Zsófi és VV Aurelio. A műsor első és második helyezettje ugyanis már néhány napja randizgat. Bár azt nem tudni, hogy ebből mennyire komoly kapcsolat születhet.
"Nem is gondoltam, hogy ennyire jó fej, a villában másnak mutatta magát. Én sem tudom, mi történik velem; a haveroknak megígértem, hogy legalább a következő két évben nem leszek szerelmes, de ezek után nem vagyok benne biztos, hogy ezt tudom tartani. Az az igazság, hogy kapcsolatfüggő vagyok, akinek szüksége van a szeretetre. Persze imádom a csajokat, de boldogabb vagyok, ha letáborozhatok valaki mellett, Zsófi pedig tényleg nagyon cuki lány. Már megmutattam neki a nyereménylakásom, sőt ott is aludt nálam, de mivel úriember vagyok, arról nem beszélek, hogy mi történik kettőnk között, amikor nem figyelnek kamerák" - mondta a Blikknek Aurelio.