Való Világ 6 - VV Viki az X-Faktorban fog dolgozni

VV Viki kétség kívül a legambiciózusabb villalakó volt az utolsó szériában, ezért gondolhatta azt az RTL Klub, hogy a lány többre is képes lehet. Viki, aki korábban már mesélt továbbtanulási terveiről és arról a vágyáról, hogy a médiában dolgozhasson, most a hamarosan induló X-Faktor kreatív segédszerkesztőjeként vesz részt a produkcióban.
"A hír igaz, és elmondhatatlanul boldog vagyok. Lehet, hogy nem nyertem meg a játékot, de legalább kaptam egy munkalehetőséget a csatornától, ami talán még nagyobb dolog is, mint a győzelem lett volna. Még ízlelgetem ezt az egészet, de bízom benne, hogy meg tudok felelni az elvárásoknak. Tulajdonképpen, ha úgy tetszik, átálltam a kamera másik oldalára, hiszen háttérmunkát végzek" - mesélte Pácz Viktória a Nők Lapja Cafe-nak.
A tehetségkutató műsor felelős szerkesztője, Schiwert-Takács László azt is elárulta, hogy miért éppen a valóságshow szereplőre esett a választásuk.
"Vikire már a Való Világ ideje alatt felfigyeltünk. Nagyon szórakoztató, színes egyéniség, akinek rendkívül jól és gyorsan vág az esze, ezért is biztosítottunk neki lehetőséget az X-Faktorban."