Való Világ 6 - Árpa: Nem titok, hogy manipulálják a szavazásokat

Majka szerint nagyrészt Árpa Attilának köszönhető, hogy annak idején Molnár Anikó bejutott a Való Világ villába.
Újabb részleteket közölt a Blikk, Majka megjelenő könyvéből. Ebben Majka arról ír, hogy már korábban összejött Molnár Anikóval és pontosan tudta, hogy a lány nem jut majd be első körben a Való Világ 2 beszavazóshowján.
"Én tudtam, hogy kikkel lesz együtt a beszavazóshow-ban, és azt is, hogy nem őt favorizálják abban a hármasban a csatornánál, hanem Elvist. De nem szóltam neki".
"Aztán eljött az ő estéjük, és ahogy azt várni lehetett, reccs. Elvis került be, Anikó pedig kiesett. Mindegy, mi folytattuk a kapcsolatunkat, és már egyre több ember tudta, hogy együtt vagyunk. Ekkor Árpának eszébe jutott, hogy valahogy mégiscsak be kellene juttatni Anikót a Villába, mert ha valami miatt leül a műsor, nincs mit eladni, akkor még mindig elő lehet húzni a zsákból, hogy ezt a csajt Majka dugja. Ki is találta, hogy rendeznek egy pótszavazást azon három kieső között, akik a legnagyobb szavazatszámmal estek ki. Még ezt a grátisz beszavazást sem nyerte volna meg Anikó, egy csávó nagyon sokkal vezetett előtte egészen az utolsó pillanatig! Szinte biztos vagyok abban, hogy Árpa belenyúlt a voksokba, és megbulizta, hogy Anikó költözzön be.
Megkerestük Árpa Attilát is, aki annak idején a ValóVilág producere volt, ma már nagyon sajnálja, hogy egyáltalán köze volt a showhoz.
"Nem titok, hogy manipulálják a szavazásokat" - reagált Árpa Majka szavaira.
"Erre számtalan apró eszköz áll rendelkezésre, nem mindegy, hogy a játékost milyen ruhába öltöztetik, hányszor mutatják a képernyőn, milyen a kisfilmje, milyen kérdéseket tesznek fel neki. Annak idején láttam Anikóban, hogy bulvár szempontból nagyon jól eladható és csinálja majd a műsort. Persze amit azóta tesz, arra nincsenek is szavak. Már megbántam, hogy hagytam, hogy a képernyőre kerüljön" - mondta Árpa, aki már teljesen lezárta a valóságshows korszakot és tőlünk tudta meg, hogy egyáltalán elindul a ValóVilág 6.