Való Világ 6 - Laci mindent kitálalt

Közösségi oldalán osztott meg kulisszatitkokat a Való Világ 6 egykori játékosa, VV Laci. Titkokat a villalétről, és többek között villatársáról, Vikiről,  írja a Blikk. „Beszélnék egy kicsit a születésnapi bulimról. Már napok óta éles szópárbajt vívott Viki, Charlotte és Simon. Tudtam, és mondtam a többieknek is, hogy Viki ki fogja készíteni Simit. Aznap rendeztünk egy játékos bokszgálát. Viki Simivel, én Krisztiánnal bolondoztam. Játék közben Viki kétszer is lehúzta Simi nadrágját úgy, hogy mindene látszódott. Simi kiakadt és szinte könyörögve kérte Vikit, hogy soha többé ne tegye ezt. Éreztem, hogy Vikinek ez csak olaj volt a tűzre” olvasható Laci közösségi oldalán, aki teljes gőzzel azon dolgozik, hogy Viki kiessen a játékból, mert szerinte ilyen lány nem érdemli meg, hogy harcba szálljon a főnyereményért. Az egykori villalakó szerint Viki kitervelte Simon kizárását is. „Előre megfontoltan, percről percre kitervelte ezt. Mert Viki velejéig gonosz és lelketlen játékot űz. Mocskos, kegyetlen eszközökkel próbál előbbre jutni, amelyek viszont szerintem már nem szórakoztatóak” – írta Laci.