Való Világ 6 - VV Ádám törölné a múltját

Visszavonul a hakniktól az egykori villalakó, mert úgy érzi, nem igazi énjét mutatta meg a nyilvánosságnak, új életet akar kezdeni. "Szirmai Ádám egy kedves, normális srác. VV Ádámról pedig hadd ne mondjak semmit. Bolondos fiú vagyok, nem értem, mi történt velem a játék során, miért volt rám a közeg ilyen rossz hatással. Bunkó lettem, pedig nem vagyok az! Az emberek Szirmai Ádámot szeretik, VV Ádámot kevésbé, ezért úgy döntöttem, inkább ismét élem a régi életemet!" - mondta el az exvillalakó a lapnak. "A magánéletemre fogok koncentrálni, az alakulóban lévő kapcsolatomra. A csajozást is abbahagytam, amikor megismerkedtem ezzel a lánnyal, pedig előtte minden belefért, élveztem, és fürödtem a népszerűségben. A nők most is felajánlkoznak nekem de már nem érdekel. Szeretném, ha egy kicsit elfelejtenének az emberek" - nyilatkozta a fiú, aki még a közösségi oldalait is megszünteti.