Való Világ 5 - Tizennégy kilót hízott a villalét alatt Kinga

Gyorsan megszabadult a pluszkilóktól a villa királylánya. Csak azzal nem számolt, hogy milyen hatással lesz rá ez a hatalmas és hirtelen változás... Tizennégy kilót hízott a villalét alatt Kinga, ami azért elég radikális súlygyarapodásnak számít. Nem csoda, hogy amint kijött a luxusbörtönből, mindent megtett azért, hogy visszanyerje régi alakját. "Be kell vallanom, hogy sokkolt, amikor megnéztem magamról az előtte-utána képeket. Vagyis azokat a felvételeket, amik a beköltözésem idején, majd akkor készültek rólam, amikor bent laktam. Így hihetetlen érzés volt, hogy most visszanyertem a régi alakomat. Amellett, hogy bokszedzésekre járok, egy speciális orvosi testkezelésen is "sokkolják" a zsírszövetemet Dr. Gajdács Ágnesnél. Ráadásul a doktornő egy személyre szabott és rendkívül hatásos étrendet is kialakított nekem.

Ingyenes apróhirdetés akár percek alatt is !   NEThirdetes.com
Vagyis nem diétáztam őrült módjára, mint ahogy azt sokan feltételezték, hanem átgondoltan változtattam az életemen. Ezért nem kell félnem attól, hogy újra meghízok. Így a legnagyobb örömmel cseréltem le a ruhatáramat, hiszen már egy számmal kisebb nadrágok kellenek. Ráadásul nemcsak a testemben történtek változások, hanem a lelkemben is: végre kezd visszatérni az önbizalmam. A Playboy fotózáson is ezért tudtam igazán felszabadultan pózolni!"