Való Világ 6 - Sírva üvöltözött VV Zsófi - Sokkolta a hír a villalakókat

VV Teo és Zsófi csapott össze a ValóVilág 6 hetedik Párbaján. A bevállalós csaj nagy különbséggel maradt alul, a nézők ugyanis a rózsaszín lányt juttatták vissza a villába.
Nagyon örülök, hogy eljutottam idáig és hogy már a top5-be is juthatok? Olyan nagy szó ez és nagyon szeretném - kezdte izgatottan VV Zsófi az első Párbaján, majd később azt ígérte: ha ő jut tovább ugyanolyan lesz a villában, mint eddig. A rózsaszín lány kortes beszédét Viki, míg Teoét Aurelio mondta el. Majd mindkét lány feszülten várta az eredményhirdetést.
Nem hiszem el, hogy nyertem! - mondta Zsófi, akit 75,41 százalékkal szavazott vissza a közönség a villába. A lány sírva üvöltözött a stúdióban és miután megölelgette a barátait, elindult a villalakókhoz.
Krisztián és Iza Zsófit, Aurelio Teót, Viki pedig szintén Zsófit várta vissza, így a többség örült a lány visszatérésének, ám a százalék különbség láthatóan sokkolta a játékosokat is.
- Ezen a különbségen nagyon meglepődtem, erre nem számítottam. Nagyon sajnálom, hogy nem sikerült visszajutnom, úgy gondolom, hogy megpróbáltam saját magam adni. Ha ez a kinti embereknek nem volt szimpatikus, akkor sajnálom, de nem akartam megváltozni azért, hogy szerethetőbb legyek - mondta Teo az eredményhirdetés után.