Való Világ 6 - Négy óráig bírta a gyári munkát VVJózsi

Gyúrós Józsi egy békéscsabai autóalkatrész-üzemben kapott állást, munkaviszonya összesen négy órán át tartott.

A VV6 utáni első munkahelyén, egy békéscsabai autóalkatrész-üzemben Józsi mindössze négy óra után beadta a felmondását. Ilyen rövid idő után arra ugyan nem volt szükség, hogy ezt hivatalosan is kézbesítse a főnökének, mindössze fogta magát, és közölte, köszöni szépen, neki bőven elég volt az autóalkatrészekből. "Nem nekem való, hogy a futószalag mellett álljak; azt hittem, hogy jó lesz, de hamar meguntam az egészet. Monoton volt és unalmas, egy perccel sem bírtam volna tovább maradni. Jelenleg értékesítési menedzser vagyok. Az a feladatom az új melóhelyen, hogy gyógyászati termékeket adjak el. Jó a beszélőkém, úgyhogy ez igazán nekem való munka. Ráadásul mindennap csinosan kell öltözni, amit én nagyon élvezek. Míg a gyárban munkaruhám volt, itt járhatok ingben és vasalt nadrágban" - mondta a Blikknek Gyúrós Józsi, akinek emellett még mindig nagy terve, hogy végre letegye az érettségit.