Való Világ 6 - VV Charlotte szerelmes, de nem Simonba

VV Simon már a múlté, sőt lassan VV Charlotte-ra sem lehet majd ráismerni. A VV6 sztárja saját elhatározásból alakítja át magát, az ok pedig meggyôzôbb nem is lehetne: szerelmes. Három hete ismertem meg egy fellépésen jött oda hozzám. Nem nézte a ValóVilágot, mégis tudta, ki vagyok, mesélte a Borsnak Charlotte. Jó volt a szövege, ezzel vett le a lábamról. Azt mondta, látja bennem a szenvedélyt, ahogyan zenélek. Róla annyit mondhatok: harmincöt éves, fővárosi, és részben a szórakoztatóiparban dolgozik. Nem teljesen civil, de nem szeretnénk még együtt mutatkozni, megvárjuk, míg komolyabbra fordul a kapcsolatunk. A VV után a barátom megkérte a kezem, de két hét múlva szakítottunk, most már szeretnék óvatosabb lenni. Nem akartam ilyen hamar kapcsolatot, sőt műmelleket, póthajat sem, de az élet közbeszólt, s miatta erre is képes vagyok. Szereti a szexis nőket, így a hajamat már meg is hosszabbíttattam a kedvéért. A mellműtéten még gondolkozom, magyarázta.