Való Világ 6 - Aurelio nem bír magával

A VV6 győztese egy étteremben keveredett szóváltásba az őt és barátait kiszolgáló pincérnővel. Egy megalázott pincérnő számolt be a VV-nyertes Aurelio okozta sérelmeiről a Facebookon - írja a Life.hu. "Éttermünkbe behozta a huzat a mostani ValóVilág 'győztesét'. Belépett az étterembe két másik haverjával, és majd' szétestek a lazaságtól. Játszották az agyukat a vendégeknek, a tinilányok mentek fényképezni őket, majd odaérkeztek a kasszámhoz. Aurelio odajött, miután letette a telefonját, és vigyorgott rám az idióta pofájával, próbált flörtölni meg kóstolgatni. Megkérdezte, szeretnék-e vele közös fotót?! - Miért, ki vagy te, hogy közös fotót akarjak? Ismerjük egymást? - kérdeztem tőle. - Hát én egy sztár vagyok, engem mindenki ismer! - válaszolta Aurelio. Pontosan tudtam, ki ő, de kicsit le akartam törni a szarvát, hogy lehet, mégsem akkora sztár, ha nem mindenki ismeri. Később folytatódott a trógerkedés a vendégekkel teli étteremben." - írja tovább a történetet a pincérlány, aki azon végképp kiakadt, hogy a kis csapat vérlázító hangnemben a vendégkönyvet követelte. Szó szót követett, a lány beszámolója szerint az időközben előkerült műszakvezető és egy vendég lépett közbe, hogy ne történjen nagyobb baj.  

Az esetet a site-nak VV Attila is kommentálta: "Ha igaz, ha nem, ez mindenképpen nagyon kínos rá nézve. Egy VV-győztes ennél lehetne elővigyázatosabb, bár nem tudom, hogy a sztároknál mi hogyan szokás, ez most valami új divat biztos. Akárhogy is van, én szeretnék elhatárolódni ettől."