Való Világ 6 - Új lakó költözött a villába

Új lakó költözött a ValóVilág villájába. A hét végéig egy kilenchetes keverék kutyussal kell osztozniuk a luxusbörtönön a lakóknak. A lányok odáig voltak, amikor meglátták a kis Roxyt, a két fiú azonban csak a bajt látta a kölyökkutyusban. Itt fog nyüszíteni, meg ugat egész este, főleg, ha Zsófika  az első pillanattól hozzászoktatja ahhoz, hogy állandóan simogassák – morgott Aurelio, aki ezen össze is veszett a lánnyal. Annyit simogatom, amennyit akarom. Szegénykét a kukában találták, naná, hogy szüksége van a szeretetre,vágott vissza Zsófika.
Krisztián azonban gyorsan döntött. Én vagyok a villamester, és azt most kijelentem, hogy a nappaliba be nem teszi a lábát! Nagyon aranyos, én is szeretem, de a kutyának kívül a helye. Nem bánom én, hogy korábban ágyban alvós volt, most nem lesz az, jelentette ki Krisztián, akit még Iza sem tudott megenyhíteni. Roxy még szombatig lesz a villa lakója, addig pedig egy szerető gazdi jelentkezését várja, aki örökbe fogadná.