Való Világ 6 - Én is tetszem a fiúknak VV Viki

A Való Világ 6 nagyszájú provokátorát sokat bántották villatársai súlya miatt, a való életben azonban úgy tűnik, sok fiúnak tetszik így is. VV Viki maga is meglepődött azon, hogy közösségi oldalán mennyi levelet kap, amelyben ismerkedni szeretnének vele. A korábban kézilabdázó lány ezért úgy döntött beleveti magát a randizásba.

-Most, hogy kijöttem a villából, nagyon meglepő lesz, de tetszem a fiúknak, aminek nagyon örülök. Nagyon sok levelet kapok, valószínű, hogy elkezdek ismerkedni- mesélte kitörő lelkesedéssel a VV6 játékosa a Reflektor kameráinak.
A való világosok egyelőre haknizásból tartják el magukat, de Viki ennél többet szeretne. Folytatni akarja edzői tanulmányait és újabb iskolát is kilátásba helyezett, így még maga sem tudja, hogy a sportban vagy a médiában helyezkedik-e el.
-Az nem titok, hogy én kézilabdáztam, de mellette szerettem volna tanulni, ezért a Semmelweis Egyetem testnevelői-edzői szakára járok, mert ez volt a legkézenfekvőbb és úgy éreztem, hogy ezt el tudom végezni az aktív sportolás mellett, de valószínű, hogy másik iskolát is fogok keresni, ami kommunikáció szak lesz.