Való Világ 6 - Összeverte Aureliót felszarvazott barátja

Nem bír magával Aurelio. Hirtelen jött népszerűségét kihasználva elcsábította a cimborája barátnőjét. A felszarvazott fiú jogos felháborodásában nekiesett a helikopterezés hősének, hasba rúgta, felpofozta. Nehezen dolgozza fel a sikert VV Aurelio, legalábbis a Bors így értesült a VV 6 nyertesének baráti köréből. Az olasz származású „helikopterbajnoknak” nem a hirtelen jött milliókkal és földi ­javakkal gyűlik meg a baja, inkább az a probléma, hogy egyelőre az ösztönei által vezérelve élvezi az életet, és sokszor azt is elfelejti, ki ő és honnan jött. Ráadásul a csajokat is válogatás nélkül hajtja, ennek itta meg a levét a napokban. "Úgy beszél lassan mindenkivel, mint a kutyával, mondta a VV-győztes egyik ismerőse a Borsnak. Egyre kevesebben keresik a társaságát. Ráadásul az sem érdekelte, hogy a barátja nőjét viszi éppen ágyba. Az alig húszéves lánnyal már a villa előtt is volt egy afférja, és most is becserkészte. Amikor lebuktak, a felszarvazott pasi alaposan helybenhagyta Aureliót. Hatalmas pofont kevert le neki, és jól hasba is rúgta. Mondjuk ez a lány nem mutatott eddig túl sok érdeklődést Aurelio iránt, bezzeg most, hogy nyert, lelkesebb lett, tette hozzá neve elhallgatását kérő forrásunk.
Természetesen szerettük volna az érintetteket is megkérdezni az ügyben. A megkeresésünk el is jutott az Aurelio arcán méretes pofont elhelyező fiatalemberhez, aki azonban csak annyit reagált egy ismerősén keresztül: a hír igaz, de nyilatkozni nem szeretne. Aurelio szexuális vágyának „tárgya”, a fiatal és dekoratív Fruzsina egyelőre nem reagált a levelünkre. Pedig kíváncsiak lettünk volna arra is, más helyzetben is remekül működik-e a helikopter propellere. Aurelio megkeresésünkre nem tehetett mást, beismerte, hogy ezúttal ő húzta a rövidebbet. "Négy hónapig el voltam zárva a kinti világtól, nem tudtam, ki hogy áll itt a kapcsolatok terén. Nagyon sajnálom, hogy megint ilyen dologba keveredtem, hogy úgymond egy haveromnak a csaja/nem csajára hajtottam rá a buliban. De nem tudtam, hogy együtt vannak még, bár állítólag nincsenek is együtt. Aztán meg is értem, meg nem is értem a reakciót, de ez most így alakult", fogta rövidre megkeresésünkre Aurelio, elismerve, hogy ezúttal valóban helybenhagyták a csajozása miatt.