Szépségversenyre készül ValóVilág Zsófika

A ValóVilág villából való távozása, majd az ezt követő mellplasztikája óta kinyílt a világ VV Zsófika előtt. A szőke naiva úgy döntött: egy szépségverseny keretein belül külső adottságait is megméretteti.
Sokszor és sok helyen elmondta már VV Zsófika, hogy mióta megcsináltatta a melleit, nemcsak a dekoltázsa, de az önbizalma is megnövekedett. Talán ennek köszönhető, hogy olyan dologra szánta el magát, amit azelőtt nem mert volna megtenni. A ValóVilág4 naivája ugyanis benevezett egy szépségversenyre.
– Az egyik, hazánkban is jelenlévő spanyol pezsgőmárka hirdette meg az eseményt. Én egy közösségi portálról értesültem róla, és úgy gondoltam, hogy szívesen belevágok. Már túl is vagyok egy selejtezőn, amin sikeresen továbbjutottam, a szeptemberben esedékes döntőn pedig kiderül majd, hogy van-e keresnivalóm a modellek között – magyarázta Zsófi, majd elárulta: noha rettenetesen izgul a sok szép vetélytárs miatt, mindenképpen győzni szeretne a végső megmérettetésen.
– Számos gyönyörű lányt láttam a nevezők között, de tudom, hogy a szépség önmagában kevés. Fontos a kisugárzás, és éppen ezért remélem, hogy jók az esélyeim – tette hozzá a húszéves szőkeség, aki ha a dobogó legfelső fokán végez, akkor egy éven át ő lesz az egyik pezsgőmárka reklámarca, részt vesz majd a termékhez kapcsolódó rendezvényeken, képviseli a céget a média felé, ezenkívül pedig nyer egy CKM-fotózást is.