ValóVilág - Anikó hírszerkesztő lett

A ValóVilág után fenekestül felfordult az élete a villa rossz kislányának, aki korábban műkörmösként várta vendégeit egy bajai szépségszalonban. A valóságshow azonban nemcsak a hírnevet hozta meg neki, hanem azt a munkát is, amiben most végre kiteljesedhet.
– Hírszerkesztő vagyok egy internetes oldalnál, a bulvár, az aktuális, a sport és a bűnügyi rovatba dolgozom. Van mit tanulnom bőven, de nagyon kedvesek a munkatársaim, sokat segítenek. Nagyon tetszik, és hosszú távra tervezek. Kicsit lassabb vagyok, mint a többiek, de szerintem elégedettek velem – mesélte a valóságshow-hős.
Anikó korábban nem dolgozott a médiában, munkaadói pedig nem várták el tőle a végzettséget. Reggel nyolctól délután négyig szerkeszti szorgalmasan a híreket, ám emellett interjúkat is készít hazai sztárokkal.
– Egyelőre csak az ismerősökkel merek interjút készíteni, szívesen válaszolnak a kérdéseimre, hiszen baráti viszonyban vagyunk. Szerencsére lassan egyenesbe jön az életem, nem azt érzem, hogy haszontalan vagyok, végre rendszert tudhatok a mindennapjaimban. Kicsit le kell szállnom a földre, hiszen a ValóVilág nem tart örökké, a hakniknak vége, szépen vissza kell térnem a hétköznapi életbe.