ValóVilág Szandika büszkén vállalja: 50 pasinak szerzett örömet egy hónap alatt

A negyedik ValóVilág plasztikcicája egy hónapja vetett véget komoly kapcsolatának, azóta csak kisebb-nagyobb kalandjai vannak - abból viszont jó sok. A táncoslány az utóbbi időben kicsit belefáradt a népszerűségbe, de most ismét újult erővel néz a kihívások elé.
"Amióta véget ért a legutóbbi kapcsolatom, azóta körülbelül 50 pasival voltam együtt. Még a védekezésre sem kell túlságosan ügyelnem, mert régebben estem már teherbe, ám sajnos azt a magzatot elveszítettem. Azóta akárhogy alakul a sztori, nem leszek állapotos" - mesélte Szandika.
A villa szőkesége elárulta azt is, hogy szívesen szerepelne ismét egy valóságshow-ban, mert nagyon élvezte, hogy a figyelem középpontjában van. Akár újra jelentkezne a ValóVilág5-be is, de azért jelenleg sem unalmas az élete."Diszkókban szoktam táncolni, és persze az ilyen helyeken sokan nyomulnak, de esélytelen, hogy itt párkapcsolatom alakuljon ki. Nem tudom azt megszeretni, aki értem rajong. Egy férfinak legyen tartása, ne legyen oda értem. Ne ő nézzen fel rám, hanem én rá. Jelenleg nincs olyan férfi az életemben, aki komolyabban érdekelne. Most egy kicsit úgy állok hozzá a palikhoz, hogy a "nem jó" oldalamat mutatom nekik. Citromeffektus van: kicsavarom őket, aztán eldobom, ennyi. A tartós kapcsolat meg majd jön, én már nem sürgetem" - tette hozzá mosolyogva a nagyszájú lány.