Való Világ 5 - Összeköltözik szerelmével VV Gergő

A villán kívül is ugyanolyan szenvedéllyel áll a tűzhely elé VV Gergő (32), mint bentléte alatt. Az alfahím ugyanis rettentően szeret főzni, ezért is vállalta magára szinte mindennap, hogy ebédet rak a villalakók asztalára. Kedvesének, Csillának azonban eddig még soha nem főzött.Éppen ezért kiesése után egy héttel, amikor végre kettesben tölthettek egy kis időt, Gergő ebéddel készült. Úgy tűnik, a fiataloknak sikerült mindent megbeszélniük, Gergő kalandja Serivel nem okoz gondot a kapcsolatukban. Amikor először megláttam, hogy Gergő és Seri között alakulóban van valami, összetörtem. Akkor döntöttem úgy, én is elkezdem élni a saját életemet, hiszen nem fogadtam cölibátust, ráadásul szakítottunk is - mondta Csilla, aki azt is elárulta, egy idő után azonban már biztosan tudta, Gergő gondol rá, és akkor megenyhült iránta. A vers volt az első olyan jel, amelyből tudtam, a kettőnk közötti dolog a részéről sem múlt el. Nem volt könnyű nézni őt a tévében, de ezt követően folyamatosan kaptam a jeleket, ami megerősített engem abban, hogy Gergővel nincs még lezárva minden - mesélt Csilla a nehezéről, mielőtt megkóstolhatta kedvese főztjét. Sárgarépakrém-levest készítettem és zöldséges rétest - mondta Gergő. - Nálunk az egész család vendéglátós, adott volt, hogy én is ebbe az irányba megyek tovább, de szerencsére nagyon szeretek is főzni. A börtönbüntetésem alatt is szakácsként dolgoztam - magyarázta Gergő, aki azt is elárulta, Péterrel boldogok voltak a villában, amikor látták, sikert arat a főztjük.
Kérdés persze, Csillának mennyire tetszett szerelme főztje, és maradhat-e a jövőben is Gergőnél a fakanál.
Nagyon finom, gondoltam, hogy jól főz, de azt nem, hogy ennyire - mondta a Blikknek Csilla, aki azt is elárulta, hamarosan egyre gyakrabban eheti majd Gergő főztjét, terveik szerint ugyanis összeköltöznek. - Engem Siófokhoz köt a munkám, most nyitottam egy új fodrászszalont, ezért azt beszéltük, ő jön ide, és ha kell, ingázik a főváros, Siófok és Kapuvár között - tette hozzá.