Való Világ - Megindult az RTL bosszúhadjárata Alekosz ellen

Alekosz ügyvédi csapata gőzerővel dolgozik azon, hogy minél jobban jöjjenek ki anyagilag a görög elcsábításából. Minden erőfeszítésük ellenére azt még ők sem tudták megakadályozni, hogy az RTL Klub megfossza egykori emberét havi egymillió forinttól, a nyereményautójától és a lakásától.
Az RTL Klub ígéretéhez híven elindította Nagy Alekosz ellen szerződésszegés miatt a korábban emlegetett pert. A ValóVilág negyedik szériájának győztese egy hónapja nem kapja már a korábban megnyert havi egymillió forintot, valamint többi értékétől is búcsút kell vennie lassan. A havi egymillió forintot utoljára novemberben utalták nekem. Megkezdődött a lakásom és az autóm visszavételi eljárása is. Azonban nem ezek fájnak nekem a legjobban, hanem az, hogy a beígért maldív-szigeteki utazásra nem tudom elvinni Tündét - panaszkodott az Új Ásznak Alekosz, aki nem érti, miért volt erre a lépésre is szükség. A szívügyem volt az utazás, egyrészt Tünde miatt, mivel megígértem neki, hogy elviszem, másrészt nekem is jólesett volna egy kis környezetváltozás. Fordított esetben én nem kevertem volna össze a nyereményutat a lakással, a pénzzel és az autóval. Úgy érzem, ez egy másik kategória - tette hozzá a görög, aki mindenképpen kárpótolni fogja élete egyik szerelmét.
Mivel azonban a TV2 nem csak az ÖsszeEsküvők műsorára "vásárolta meg" magának Alekoszt, nyilvánvalóan folynak a tárgyalások a továbbiakkal kapcsolatban. - Nem titok, hogy hosszabb távon számítunk egymásra a csatornával. Mivel ez még szupertitkos dolog, nem árulhatok el konkrétumot róla, de annyit elmondhatok, hogy nagy durranás lesz! - zárta mondandóját Alekosz.