A falat verte dühében Kinga a Való Világ 5 kiesője

Nehezen viselte kiesését Kinga, aki már nem nyerheti meg az RTL Klub valóságshow-ját, mert két héttel annak vége előtt, február 12-én elhullott egy párbajon. A tévéshow után a folyosón ütötte a falat, a Cool tévé műsorára azonban lehiggadt. A VV5 legutóbbi kiesője dühében a falat verte a tévéfelvétel után, utána pedig percekig zokogott az öltözőben - derült ki a Fókusz riportjából. Az impulzív Kinga a reality szempontjából jó szereplő volt, mert szavait nem nagyon válogatta, ösztönösen cselekedett, nagyon tudott örülni és tombolni is.  "Én azt gondolom, hogy szélsőséges ember vagyok és sokszor vagyok elviselhetetlen, de cáfolom, hogy hisztérika lennék. Sok szerethető tulajdonságom van, és nem gondolom, hogy abba kellene belemenni, hogy a szüleim hogyan neveltek" - válaszolta a Blikk csetelőinek kérdésére a kiesés utáni napon.
"Én azt gondolom, hogy Attila nem nyerheti meg a VV5-öt, mert nagyon sok esetben gusztustalanul viselkedett, és nem méltó a fődíjra. Remélem, Csabi nyeri. Tőle azért köszöntem el, mert az öt hónap után tudatosult bennem, hogy nem az az igazi barát, aki mindig fennhangon hangoztatja azt, hanem aki akkor is ott van, amikor nem tudod magad megvédeni. Attila sok rosszat elkövetett a hátam mögött, Csabi ilyet soha nem tett" - emlékezett a kieső. Kinga jelenlegi célja befejezni a főiskolát. "Nagyon remélem, hogy az öt hónap alatt tudtam olyat mutatni, ami miatt érdekes lehetek egy olyan szférában, ami hozzám is közel áll: kreatív, pörgős, és változatos" - tette hozzá.