Szakított Alekosz Veronikával

Eddig tartott a nagy boldogság, alig, hogy kitették a lábukat a villából a szerelmesek, máris dugába dőlt a kapcsolat.

Alekosz és Veronika szakítottak egymással.
Veronika (19) ugyanis úgy döntött, nem utazik el Alekosszal (32) a feleségkereső műsorral nyert álomnyaralásra Görögországba, inkább átadja a lehetőséget Alekosz egykori kedvesének, Tündének.
Az ifjú menyasszonyjelöltnél Alekosz Blikknek adott nyilatkozata verte ki a biztosítékot, amely szerint a Való Világgal nyert Maldív-szigeteki nyaralását Tündével szeretné megosztani. Sőt, azt is elárulta, lehetségesnek tartja, hogy Tündével újra összejön, az iránta érzett szeretete ugyanis még nem múlt el.
– Nem árultam zsákbamacskát, már a villában megmondtam, ha én leszek a nyertes, az álomutazásra Tündét viszem magammal. Ez nyílt titok volt. Egyrészről megértem Veronikát, másrészről viszont nem, és lassan kezdek ideges lenni ettől az egésztől - mondta a Blikknek Alekosz, aki nagyon megdöbbent Veronika sértettségén. Megpróbálta kiengesztelni a lányt, de Veronika hajthatatlan volt.
– Én csalódtam már eleget, nem szeretnék ismét beleszaladni egy ilyenbe. Inkább átengedem a lehetőséget, legyen boldog Tündével... De úgy gondolom, hogy meg fogja bánni a döntését. Sajnálom Alekoszt, 32 évesen fogalma nincs, hogy mit akar, nincs tisztában a saját gondolataival. De sajnálom Tündét is, mert ha valóban szereti Alekoszt, akkor iszonyatosan fájdalmas lehetett neki végignézni, amit ez a férfi tett vele - mondta a Blikknek Veronika, aki azt is elárulta, úgy érzi, Alekosz teljesen hülyét csinált belőle.
– Elhittem, hogy kialakulóban van köztünk valami, hogy azok a randevúk nem csupán a kameráknak szóltak. De már mindegy, bízom abban, hogy valahol tényleg van egy olyan férfi, aki csak engem akar - mondta szomorúan a lány.
Alekosz pedig eközben gőzerővel készül a nyaralásra, igaz, egyelőre fogalma sincs, hogy ki lesz a partnere.
– Lehet, hogy maradok a jól bevált módszernél. Kiállok a Nyugati elé, és az első szembejövő csinos lánynak nekiszegezem a kérdést, hogy eljönne-e velem Görögországba. Ha igent mond, vele utazom - mondta elkeseredetten az okostojás.