Zsófi és Anikó hajba kapott Bence miatt

Istenes Bence Zsófi és Anikó a ValóVilágból
Harcban áll a ValóVilág naivája és rosszkislánya. Zsófi nem tudja megbocsátani Anikónak, hogy egy buli hevében futó kalandba keveredett Istenes Bencével, mert a fiúval neki is tervei voltak.
VV Zsófi annyira megharagudott egykori bizalmasára, Anikóra, hogy megszakított vele minden kapcsolatot, látni sem akarja. A ValóVilág-villa barátnői közé az ügyeletes szívtipró, Istenes Bence állt.
– Eszembe nem jutna olyan sráccal összejönni, aki a barátnőmmel kavart. Ráadásul nem én vagyok az egyetlen, akivel ezt csinálta, hiszen kikezdte Béci, Olivér és Király L. Norbi kapcsolatait is. Már akkor sem értettem, de a barátnőm volt, hát elfogadtam – fakadt ki Zsófi, aki nem csinál titkot abból, hogy vonzódik Bencéhez.
– Anikó sírva hívott fel az eset után, hogy ne a Borsból tudjam meg a történteket, és ne haragudjak rá – elevenítette fel a kínos esetet Zsófi. – Bencétől is rosszulesett, na de Anikótól még inkább. Az ember már a barátaiban sem bízhat meg! – vonta le az élet egyik nagy tanulságát Zsófi, aki már akkor kinézte magának Bencét, amikor még Iszak Eszti fiúja volt. – Nem akartam belerondítani a kapcsolatukba, de aztán szakítottak, és minden stimmelhetett volna, ha nem jön közbe Anikó.
Megkérdeztük Anikót is, aki szerette volna megbeszélni az esetet Zsófival.
– Érthető a reakciója, sajnálom, hogy ez történt. Százszázalékosan igaza van, és ha úgy érzi, hogy ki akar velem békülni, akkor majd jelentkezik – kezdte a bajai lány, aki meg Zsófira mérges azért, hogy a háta mögött kígyót-békát kiabál rá. – Nem értem, miért akar lejáratni. Ha tényleg annyira jóban lennénk, akkor megbeszélhetnénk a dolgot.
Istenes Bence nem szeretne a lányok viszályába belefolyni.
– Nem tudom, ki mit érzett irántam, ez az ő dolguk. Felnőtt emberek, és ha olyan jó barátnők voltak, akkor ki fognak békülni. Ami pedig engem illet: miért ne csajozhatnék, hiszen egyedülálló vagyok. Azt tanácsolom minden fiatalnak, hogy élje ki magát, amíg nincs családja