ValóVilág Bikinit villantott a három VV-lány

Bikinit villantott a három VV-lány
Bikiniben pózolt a kamerák előtt a ValóVilla három legdögösebb lánya. Szandikát (21), Évát (28) és Anikót (22) Győri Bernadett divattervező kérte fel arra, hogy mutassák be legújabb nyári kollekcióját. Szandika első látásra beleszeretett a fürdőruhákba, úgy érzi, a kreációk "felturbózták" a testét, és ezzel a helyzettel roppant mód elégedett.

– Kicsit tartottam a bikinis fotózástól, hiszen nem titok, hogy nem vagyok elégedett a testemmel, de ez a fürdőbugyi! - áradozott Szandika lelkesen, aki A fogyókúrás hét után szabályosan hisztizett, mert míg a többi lány karcsúsodott, neki ez nem sikerült. - Híztam! - bömbölte a tükörképét bámulva, és amióta elhagyta a luxusbörtönt, folyamatosan jojózik a súlya. i valóban emlékezetes kiborulásokat produkált már a villában is, amikor például a pluszkilóival bajlódott.
Anikónak bezzeg nem voltak ilyen gondjai, a lány arányos termetes és dögös mosolya számos férfit lázba hozott és hoz ma is. Éva felszedett némi pluszt a villában, mára ennek nyoma sincs, ahogyan a villabeli áskálódásoknak is vége.
– Én találtam ki, hogy hárman vegyünk részt a fotózáson. Nagyon jóban vagyok a csajokkal -  magyarázta VV Éva.