ValóVilág: Dobó Katának nézték Verát a válogatáson

Dobó Katára hasonlít Veronika
Veronikának a szépsége alapján minden esélye meg van, hogy bekerüljön a Való Világ5-be. Sokak sze rint ugyanolyan igéző, mint Dobó Kata. Ám a vörös lányt nem érdekli a hasonlóság.
A ValóVilág 5 harmadik válogatásán járva bukkant lapunk munkatársa Kertész Veronikára, aki egyesek szerint kiköpött mása Dobó Katának. A huszonhét éves, értékesítési menedzserként dolgozó lánynak nemcsak hajszíne és frizurája, arcformája, de még szeplői is különös hasonlóságot mutatnak Andy Vajna egykori kedvesével.
– Többen megjegyezték már, hogy emlékeztetem őket a színésznőre, főleg mikor még hosszú hajam volt. Bár ezen általában csak mosolygok, és megköszönöm a bókot. Én határozott, magabiztos nőként szeretnék bekerülni a villába, nem pedig valami hasonmásként – árulta el a válogatásra fehér mini ruhában érkező Veronika, akinek az is fontos, hogy értéket közvetítsen a képernyőn keresztül.
– Tavaly lemaradtam a válogatásról, de idén időben jelentkeztem. Szerintem minél többféle ember és minél színesebb egyéniségek kerülnek be a játékba, annál izgalmasabb lesz a show. Kellenek playboyok, nyuszis cicababák, kellenek törtetők, mindenkin átgázoló személyiségek, ám szerintem a komolyabb egyénekre is szükség van, olyanokra, mint például Alekosz. Ő mindvégig két lábbal állt a földön, ezért is sikerült nyernie – osztotta meg véleményét a hasonmás.