Való Világ 5 - VV Cristofel botrányosnak találja, hogy őt, a "jószívű srácot" ejtették ki.

A Való Világ kiesője szerint a nézők megsajnálták Csabát a sok jelölés miatt, ezért szavazták vissza a villába, botrányosnak találja, hogy őt, a "jószívű srácot" ejtették ki. Közeljövője képlékeny, reklámarc szeretne lenni, a BeleValó című műsort akarja vezetni, és meghökkentő módon még a Madách színházat is szóba hozta, amit kialvatlanságának tudhatunk be. "Nagyon rosszul éreztem magam, nonszensznek tartom, hogy a 'kedves' Csaba ment vissza tegnap. Próbálom magam túltenni ezen, de nem megy, a negyvenegy százalék nagyon nem tetszett. Minden álmom az volt, hogy visszamegyek. Amilyen jó volt az eleje, olyan rossz lett a vége" - magyarázta a kieső.
Belátja, hogy hibázott: ha bárki másra rakja a jelet, Csaba nem hívja ki. "Abszolút nem gondolkodtam, meg voltam bolondulva. Kilenc sebből vérzett az a gyerek, megsajnálták a nézők, egy kivégzett ember volt, ezért nyert ellenem. Utólag már úgy érzem, hogy Péterre kellett volna tennem a jelet, ő nem hívott volna ki, félt tőlem. Rá amúgy is haragszom, mert én voltam az, aki bízott benne, ő pedig hülyének nézett" - tette hozzá.
Szerinte a fiúk nem érdemlik meg a végső győzelmet. "Megmondanám a képükbe, hogy önző állatok. Egy autóban megyünk, egy úton haladva, nem volt szép dolog kiejteni egy ilyen jószívű srácot, mint én. Nem tartom fairnek, ami történt, fájdalmas" - közölte, miközben az utcán integettek neki ismeretlenek.
Állítja, mindent meg fog tenni, hogy Veronikáé legyen a fődíj. "Ha ő kiesne, akkor Annamari nyerje meg, ő egyéni játékot játszik. Megérdemelné, ő szegény lány. De hozzátenném, hogy ő is kétszínű, valójában nem bízhatunk semmiben" - vélte. Ezzel együtt jár, hogy önmagában sem bízhat az ember: "Ha Veronika kiesik, tuti lett volna valami más nővel, talán Eszterrel. Ha én bennmaradok, ő nem, akkor két hónapot nem bírok ki a kupola alatt, nő nélkül."
Mint mondta, a "karrierjén dolgozik", ezermesternek tartja magát. "Rakják ki a fejem óriásposzteren, mutassák az arcomat, írják oda a Na mi van öcsém?-szlogenemet. A reklámszakmában szeretnék dolgozni, mert egy pitbull vagyok, ott akarok lenni mindenhol, bakker! Nem híres, hírhedt akarok lenni. A színészet is érdekel, fellépnék a Madách színházban, a BeleValó-ban, műsorvezető is akarok ott lenni. Már ha megengedélyezik!" - magyarázta szétszórtan, szétesve, majd elnézést kért, mert csak egy órát aludt.
"Fenomenális lennék műsorvezetőként, a beszélőkém megvan hozzá, azt mindenki tudja. Nem Fecó barát volt az, akin nevettek a nézők! De miről beszélünk? Nekem mondják, hogy nem nagy a szókincsem? Bakker, ha enyém lenne a műsor, nem csak a vendégek, hanem a félig degenerált műsorvezető miatt néznék, mert minden tudok lenni, bolond és vidám, őszinte és komoly!" - fejezte be az önreklámot a VV5 első párbajának vesztese.