Való Világ 5 - Dya: Nem járattam le magam a VV-villában

A Való Világ 5 negyedik kiesője - a második, aki párbajon vérzett el - Dya volt: a modell úgy gondolja, hogy bár hisztizett, nem járatta le magát. Erős karakterű embereknek tartja a volt társakat, és sajnálja, hogy butának állították be őt.
Dya, a Való Világ ötödik szériájának szereplője a voksok 25 százalékával esett ki november 6-án: a szavazni is hajlandó tévézők háromnegyede ellenfelét támogatta. "Nem gondolom, hogy lejárattam volna magam, adtam önmagam. Jó, néha hisztizek, de úgy gondolom nem csináltam semmi felháborítót. Az ember úgy viselkedik bent, mintha otthon lenne, elfelejti a kamerákat egy idő után. Úgy kell ott viselkedni, hogy meg tudjuk látni, milyen a másik. Természetes, hogy egy interjún, vagy egy műsorban nem fogok a számban turkálni, de otthon, hadd nevezzük most így a villát, hadd engedje el magát az ember. Természetesen nem fogok káromkodni egy showműsorban sem" - válaszolta a Blikk csetelőinek kérdéseire. Úgy látja, hogy a többiek nem engedték el teljes mértékben magukat.
"Azért jelentkeztem, hogy megnyerjem a főnyereményt: ha nem jelentkezem, nehezen kapom meg a lehetőségeket, amik a kikerülés után jönnek. Nehéz érvényesülni egy olyan házban, ahol van tizenhárom ember, akiknek sokkal erősebb a karakterük. Nehéz úgy beszélgetni, hogy épp azt a beszélgetést vágják be az összefoglalóba. Odabent nehéz azt érvényesíteni, hogy te legyél az, aki mindennap szerepel" - magyarázta a kudarc okát.
A párbajt a média az ész és a test csatájaként állította be, a műsorvezető, Sebestyén Balázs szavait idézve - mivel egy láthatóan műveltebb, olvasottabb ügyvédnő csapott össze egy sokat káromkodó, ösztönlénynek tűnő playmate-tel. "Nem vagyok buta, csak ki lett élezve, hogy egyikünk a buta nő, másikunk az okos" - védekezett. A bentiek közül Kingára emlékezik majd jó szívvel: "Gondoltam, hogy nagyon ki fog borulni, sajnálom, majd el fog felejteni, mármint odabent. Természetesen barátnők leszünk, sőt, Kingának a szüleivel már most hétvégén szeretném felvenni a kapcsolatot" - tette hozzá.