Való Vilag 5 - Sosem találnák ki, mi hiányzott Dyának a villában…

Dya és Seherezádé volt szerelme, Claudio randevúzni fog Budapesten. Közös jövőről egyelőre egyikük sem ábrándozik, ráadásul a plázacicának még van egy beszélgetése volt barátjával. Dya még egy napot sem töltött a villa falain kívül, amióta Eszter kiejtette ôt a játékból, de máris visszavágyik. Nagyon rossz érzések kerülgetnek, nem amiatt, hogy kint vagyok, hanem azért, hogy kiestem, ráadásul ekkora különbséggel. Imádtam ott lenni, ha tehetném, máris visszamennék, annyira jól éreztem ott magam, mindenünk megvolt, csak a kiskutyám és egy szolárium hiányzott nagyon-nagyon – szomorkodott a plázacica, aki első éjszakáját a szülei ágyában töltötte. Furcsa volt újra otthon aludni, amúgy külön laktam, de éppen felújítják azt a lakást, mert nem számítottak arra, hogy ilyen hamar kiesek a játékból. Úgyhogy befeküdtem anyu mellé az ágyba, apu pedig lekuporodott a földre. Rengeteg mondanivalónk van egymásnak, sok dologgal még csak most szembesültem, például azzal, hogy Seherezádé már a nyáron szakított Claudióval. De még jobban ledöbbentem, amikor hallottam, hogy Claudióból szimpátiát váltottam ki, bejövök neki, és találkozni akar velem. Nincs ellene kifogásom, de ez egyáltalán nem jelent semmit. Egyébként is egy hároméves kapcsolatom volt a beköltözés előtt, de annak úgy vetettünk véget, hogy mindketten azt csinálunk, amit akarunk, aztán ha kijöttem, megbeszéljük, mi legyen a folytatás. Ez még nem történt meg – árulta el Dya, akinek nem kell sokat várnia az olasz fiúval való találkozásra, mert heteken belül Budapestre látogat. Őszintén szólva nem értem az embereket, hogy hagyták őt kiesni, azt hittem, kedvelik Dyát. Ő éppen az a fajta lány, aki tökéletes lenne arra, hogy megnyerjen egy ilyen valóságshow- t. Továbbra is azt mondom, hogy szeretnék egyedülálló maradni, de ez természetesen nem azt jelenti, hogy ne akarnék vele találkozni! Szívesen töltenék vele minél több időt és megismerném – nyilatkozta Claudio.
A plázacica egyébként az utóbbi időben egyre nehezebben találta meg a közös hangot Seherezádéval.
Seher szinte semmit sem csinált eddig, csak Gergő karjaiban lazsált, vagy a haját dobálgatta – mondta Dya, miközben maga is igazított egyet a fürtjein.