Való Világ 5 - "Úgy viselkedik, mintha prosti lenne" - Cristofel már kintről oltja szerelmét

VV Veronika nehéz helyzetbe került, hiszen Péterhez fűződő barátságát többen is félreértelmezik a villalányok közül, és ennek bizony maguk között hangot is adnak. A villán kívül rekedt szerelme, Cristofel éppen ezért mindent elkövet annak érdekében, hogy mielőbb beüzenhessen neki és ráébressze Péter és Attila hazugságaira. Látom, és nagyon elszomorít, hogy Veronika úgy viselkedik odabent, mintha prosti lenne! Sajnos a lányoknak igazuk van, csak azt nem tudják, hogy mindezért Péter és Attila a felelős, akik folyamatosan hazudnak neki rólam. Azt mondják, hogy én ennyi meg annyi nővel kavarok idekint, pedig ez nem igaz. Engem akar féltékennyé tenni. Szeretnék neki üzenni valahogy, és remélem, erre mihamarabb lehetőségem is lesz, mert ha nem nyitom fel a szemét, rövid úton ki fog esni a játékból. A legfontosabb az lenne, hogy forduljon el Péteréktől! Én sem láttam a fától az erdőt, és lám, kint vagyok, mert rájuk hallgattam - fakadt ki a kubai macsó.