Való Világ 5 - VV Cristofel beintett Hajdú Péternek

A TV2 anyósshow-ja milliós ajánlattal kereste meg az RTL villájának egykori lakóját, hogy vállaljon szerepet a konkurens csatorna műsorában – legalábbis ezt állítja a hűséges srác. Az ÖszszeEsküvők producere tagadja a csábítást. Óriási vihart kavart Alekosz pénteki árulása, a ValóVilág nyertese ugyanis sok pénzért gond n.lkül átsétált a TV2-be. Nem úgy, mint Gombi és Cristofel, akik az állítják, őket is megkörnyékeztek Hajdúék. Engem személyesen Hajdú Péter hívott fel – meséli Cristofel. – Azt mondta, hogy nagyon szeretné, ha teljes jogú játékos lennék az ÖsszeEsküvőkben, és utána szerepet kapnék a Jóban Rosszban-ban is. Milliókról volt szó, mégis nemet mondtam. Nem vállaltam, mert hűséges vagyok a csatornámhoz és Veronikámhoz is. Bár Hajdú gázsija kihúzott volna a sz..ból, nekem fontosabb a becsületem. Gombi, a tavalyi széria játékosa hasonló tapasztalatokról számol be. Az RTL Klub engedélyével fodrászként dolgoztam az ÖszszeEsküvők stábjában –mondta Gombi. – Azzal a feltétellel engedtek el, hogy nem szerepelhetek a képernyőn és nem nyilatkozhatok a műsorral kapcsolatban. Már az első napokban kaptam olyan utalásokat, hogy esetleg komolyabb szerepet is adnának nekem, de ezeket elengedtem a fülem mellett, aztán egyszer csak felhívott egy szerkesztő, és azt mondta, hogy szeretnék, ha játékos lennék. Abban a percben összepakoltamaz ollóimat és a fésűket, mert a gyanúját is el akartam kerülni annak, hogy áruló lennék.
Senkit sem kerestem meg Hajdú Péter, a műsor producere cáfol. – Nyilván sok elhanyagolt ValóVilág-hősnek felcsillant a szeme Alekosz szerződése okán, de nem folytatunk tárgyalásokat további szereplőkkel, és nem igaz, hogy bármelyiküket is megkerestük volna – nyilatkozta Hajdú Péter.