Való Világ 5 - Playmate barátnője kibeszélte VV Shadit

A gyönyörű Yasmin szerint nem meglepő, hogy Shadi szemet vetett Verára, mert szereti a karakteres lányokat, s Vera a megszólalásig hasonlít a fiú nagy szerelmére. A Playboycímlaplány csak tudja...  A villa Feltörekvő játékosa, Shadi a napokban elkotyogta, hogy a volt szerelme nagyon hasonlít Verára, ezért nem lenne ellenére, ha összejönnének. A fiú egyébként hozzá van szokva a bombázók közelségéhez, hiszen a civil életében is csodaszép lányok veszik körül. Legjobb barátnője például a 2010-es Playboy címlaplánya, Yasmin, akivel nem csak közös emlékei, de közös cicája is van, akire a fekete démon vigyáz addig, amíg a fiú a villában lakik. Közös élményeiknek se szeri, se száma, a közöttük lévő kapcsolat a lány miatt nem csapott át soha testiségbe. Én egy 180 centis csaj vagyok, és idősebb is Shadinál, így a köztünk lévő barátság még véletlenül sem fordulhatott szerelembe – mondja nevetve Yasmin.
Én a magas férfiakat szeretem, Shadi pedig a nála alacsonyabb nőket, szóval ez nem téma köztünk. A barátságunk viszont annál mélyebb. Lelki társak vagyunk már évek óta, közösen nevelünk egy koromfekete cicát, ami most velem él. Ő a gyerekünk, szoktuk mondani. Yasmin szerint Shadi volt szerelme tényleg nagyon hasonlít Verára, mint külsőre, mint lélekben, ezért nem elképzelhetetlen, hogy kialakul köztük valami.
Shadi szereti a karakteres csajokat, az olyanokat, akiknek van sütnivalójuk – meséli a g yönyörű playmate. Vera ráadásul kiköpött mása az exének, akit nagyon szeretett. A két lány szeme például majdnem teljesen egyforma. Olyan cicaszemük van. Shadi az ilyenbe könnyen belebolondul. Arról nem is beszélve – teszi hozzá –, hogy Shadinak nagyon fontos egy lelki társ közelsége. Itt a kinti világban én vagyok az, bent viszont eddig nagyon egyedül volt. Talán ez most megváltozik, én drukkolok nekik!